.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛
انهدام باند بین المللی مشروبات و سلاح جنگی در مازندران
فرمانده سپاه کربلا مازندران از کشف و متلاشی شدن باند بزرگ و بین المللی مشروبات الکلی و سلاح های شکاری غیرمجاز جنگی خبر داد و گفت: ۱۳ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

 انهدام باند بین المللی مشروبات و سلاح جنگی در مازندران

به گزارش شمال نیوز، سردار سیاوش مسلمی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انهدام باند بین المللی و بزرگ مشروبات الکلی و سلاح‌های غیرمجاز شکاری و جنگی اظهار داشت: رصد هوشمندانه و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، منجر به شناسایی و متلاشی کردن باند بزرگ بین المللی توزیع مشروبات الکلی و سلاح‌های غیرمجاز شکاری و جنگی شد.

وی اظهار داشت: این اقدامات خوب صورت گرفته توسط سربازان معاونت اطلاعات سپاه، بیانگر اشراف اطلاعاتی و همراه با امنیت پایدار خواهد بود و در این اقدام ارزشمند، ۱۳ نفر دستگیر شدند و هشت خودرو سواری، ۱۵ هزار انواع شیشه و مشروبات الکلی به همراه ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف شد.


انهدام باند بین‌المللی مشروبات الکلی و سلاح‌های جنگی در مازندران

وی افزود: همچنان تلاش برای شناسایی اعضای باند ادامه دارد و ارزش محموله‌های کشف شده از این باند ۲۰۰ میلیارد ریال است و سرشاخه‌های این باند در کشورهای همسایه هستند و چند استان درگیر آن بودند.

سردار مسلمی با اظهار اینکه این باند با شگردهای خاصی جاسازی در خودروها انجام می‌دادند، گفت: انواع مشروبات الکلی را در ساعات خاصی به استان حمل می‌کردند و با اشراف خاص اطلاعاتی، این باند در مازندران و دیگر استان‌ها متلاشی شد.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.544 seconds.